Bijzondere Algemene Ledenvergadering – dinsdag 16-04-2019 – 19:30

Het bestuur van SDO/BlijWerkt heeft besloten om op dinsdag 16-04-2019 om 19:30 een Bijzondere Algemene Ledenvergadering te houden.

Het onderwerp van deze Bijzondere Algemene Ledenvergadering betreft de financiering van de geplande verbouwing van de kantine komende zomer. Het bestuur van SDO/Blijwerkt is voornemens om de aannemer zo snel mogelijk opdracht te geven met verbouwing. Zodat de aannemer met de voorbereidingen kan starten. Echter, betekend dit dat we opdracht geven voor de verbouwing, het resultaat van onze geld inzamelingsacties nog ongewis is.

Het bestuur wil bovenstaande werkwijze voorleggen aan de leden, en goedkeuring vragen om op deze wijze de aannemer opdracht te geven.

Grote opkomst is noodzakelijk om het plan doorgang te laten vinden. Wij rekenen op ieder zijn komst.

De vergadering start om 19:30. En zal maximaal 45 minuten duren. Na de vergadering is er ruimte voor een borrel.

Bestuur SDO/BlijWerkt