Regels accommodatie

Houd het netjes op onze accommodatie a.u.b.

Vuil in de prullenbakken!
Sigarettenpeuken in de asbakken

Kantine
Drinken en versnaperingen zijn op trainingsdagen alleen verkrijgbaar voor senioren, recreanten en A-jeugd. 
B t/m F-jeugd alleen via senioren, A-jeugd of Recreanten achter de bar.
Er is niets gratis. Er mag niet later betaald worden!
Er kan gebruikgemaakt worden van de pofkaarten door leden vanaf 18 jaar.

Achter de bar, in de keuken, voorrraad, etc. geen kinderen!

Geen tassen van spelers/speelsters in de keuken.

Roken is verboden in alle ruimtes van de accommodatie.

Alcohol doordeweeks na 20:00 uur. Op zaterdag na 13:00 uur.

Gebruik de verwarming alleen bij langdurige aanwezigheid in de kantine.
Zet de verwarming niet hoger dan 20°C.
Vergeet de verwarming niet tijdig uit te zetten.

Bij verplaatsing van stoelen en tafels: altijd de stoelen en tafels terugzetten in de gebruikelijke opstelling.

Spoel de glazen af na gebruik. Laat het niet staan voor een ander!

Posters opplakken met kneedlijm, niet met plakband!

Bij nat kunstgraszand: graag de schoenen buiten uitkloppen (zand plakt) voordat de kantine of de kleedkamers worden betreden. 

Sleutels
Sleutels voor toegang tot het terrein of het clubgebouw die aan bepaalde personen zijn uitgereikt, mogen niet overgedragen worden aan andere personen.

Met het bestuur kan contact op worden genomen voor het sleutelbeheer.

Kleedkamer

Na douchegebruik a.u.b. het water met de trekker naar het doucheputje trekken. 

Materialen

Wees voorzichtig met de materialen!

Open beide deuren van het materialenhok om schade te voorkomen en elkaar ruimte te geven. 

Leg en schuur korfbalpalen en het overig materiaal niet op/over de terrastegels!

Leg de materialen op de daarvoor bestemde planken.

Materialen voor E, F en Welpen in de garage!

Scheidsrechters

Scheidsrechters (van buiten SDO) zijn te gast.

Laat weten dat zij welkom zijn.
De aanvoerder/teamverzorger van SDO 1, 2, 3, A1 en A2 dient te zorgen voor ontvangst, drinken en de sleutel van de scheidsrechterskleedkamer.

Ballen

Alle ballen weer terug in de rekken! (verantwoordelijkheid: trainers/leiders).
We zien de ballen liever niet terug in de bossages…

Niet voetballen met korfballen! 

Wedstrijd- en oefenballen zijn op zaterdag af te halen bij de barmedewerkers.
Er mogen geen ballen uit het materialenhok gepakt worden, alleen bij hoge uitzondering.

Gebruiksvoorwaarden

Gebruiksvoorwaarden SDO-accommodatie

  1. Een aanvraag bij het bestuur voor het gebruikmaken van de SDO-accommodatie is te allen tijde verplicht.
  2. Onder de SDO-accommodatie wordt verstaan: alle binnen- en buitenruimtes die behoren tot de Overstek 6 – SDO/VerzuimVitaal.
  3. Het gebruik is afhankelijk van de door het bestuur of commissies aangegeven beschikbaarheid. Het gebruik van de SDO-accommodatie is niet toegestaan op zondag.

    Gebruiksregels:
  4. Er gelden een aantal regels voor het gebruikmaken van de SDO-accommodatie:

    a. Er wordt een verantwoordelijk persoon aangewezen. Hij/zij is tevens contactpersoon voor het bestuur.
    b. De Kantine- en accommodatieregels, vermeld op de website van SDO, zijn van toepassing.
    c. Het gebruik van de SDO-accommodatie is geheel op eigen risico.
    d.   Er wordt door de gebruiker voldoende aandacht besteed aan de schoonmaak en het opruimen van materialen, afval, e.d.
    De vloeren worden gedweild en alles wordt met een doekje afgenomen (kantine, toiletten, keuken, e.d.)
    Indien hier onvoldoende zorg aan besteed is (ter beoordeling aan het bestuur, kantine- en accommodatiecommissie) worden de kosten voor de schoonmaak bij de verantwoordelijke persoon/organisatie in rekening gebracht.
    e. De gebruiker is aansprakelijk voor alle schade door zijn toedoen of nalaten, door onder zijn verantwoording vallende personen of door de gebruiker toegelaten bezoeker(s), toegebracht aan de SDO-accommodatie en alle aanwezige eigendommen. Dit geldt ook voor vermissing van eigendommen van SDO.
    f. De gebruiker zorgt voor handhaving van de orde. Personen die zich onbehoorlijk gedragen of niet aanwezig mogen zijn bij de betreffende activiteit, moeten worden verwijderd van de SDO-accommodatie.
    g. Het afval moet worden gedeponeerd in de afvalcontainer.
    h. De voorraad van eten en drinken mag niet zonder toestemming worden gebruikt.
    i. De verwarming alleen aandoen (max. 20 graden) als het verblijf langer dan een uur is en de verwarming tijdig uitzetten.
    j. De gebruiker zorgt ervoor dat de SDO-accommodatie juist wordt afgesloten (tevens: verwarming uit, lichten uit, tafels en stoelen in de aangetroffen opstelling, enz.).

Het bestuur van SDO kan afwijken van de bovengenoemde gebruiksvoorwaarden en –regels wanneer de omstandigheid daar aanleiding toe geven.

De aanvraag kan worden ingediend bij de secretaris Rogier de Kwaasteniet: rogierdek@me.com.
Na honorering van de aanvraag wordt een contactpersoon namens het bestuur aangewezen. Deze persoon geeft tevens aan op welk adres de sleutels van de SDO-accommodatie opgehaald kunnen worden. De gebruiker dient zorg te dragen voor het beheer van de sleutels.

Dit document is vastgesteld door het bestuur op 19 april 2012.
Geactualiseerd op 17 juli 2015.